Для чого потрібна автоцивілка
Власники автомобілів, постійно користуючись своїм транспортним засобом, дотримуються важливого правила: щороку потрібно оформлювати страховий поліс на власне авто. Адже їздити за кермом автомобіля, який не має «страховки», в Україні заборонено.
Працівники поліції, зупинивши водія, окрім посвідчення та техпаспорту на транспортний засіб, перевіряють і наявність «автоцивілки». За відсутність такої керманичу доведеться платити штраф, причому його сума залежатиме від тяжкості порушення ПДР.
Аби уникнути неприємностей, автовласник звертається до страхової компанії та купує страховий поліс. Вартість такого варіюється в залежності від автомобіля та встановлених компанією розцінок.
Нацбанк України пропонує реформувати систему страхування
Національним банком України запропоновано ряд змін щодо реформування системи обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників, що лягли в основу поданого законопроекту. Все для того, аби підвищити захист тих, хто постраждав у дорожньо-транспортній пригоді, а також щоб привести страхове законодавство до європейських стандартів. Про це у телеграм-каналі повідомляє УкрАвтопром.
Зміни в страховому законодавстві
Запропоновані зміни включають в себе збільшення страхових сум протягом 6-7 років. Тобто нині страхова компенсація, відповідно до оформленої «автоцивілки», у разі пошкодження майна становить 160 тисяч гривень. За нанесення шкоди здоров’ю та життю людини компенсація становить 320 тисяч гривень.
Після завершення реформи ці суми зростуть до 1,3 мільйонів євро та до 6,45 мільйонів євро відповідно.
Крім того, безпосереднє врегулювання страхових випадків для всіх страховиків стане обов’язковим. Це означає, що постраждалий зможе звернутися до своєї страхової компанії для отримання страхових виплат.
Також мова йде про вільне ціноутворення для страхових компаній. Простіше кажучи, страхові компанії самостійно визначатимуть ціни залежно від ризиків, що забезпечить чесну конкуренцію на ринку.