Останнім часом соціальні мережі заполонили життя не лише представників молодшого покоління, але й цілком дорослий щабель населення. При цьому шахраї через збільшення аудиторії в соцмережах також розгорнули активну діяльність у цій царині.
Як повідомляє поліція Хмельницької області, на гачок шахраїв днями потрапила 62-літня жителька міста Шепетівка, яку зацікавило оголошення з продажу в одній із соціальних мереж.
Листуючись із псевдопродавцем в Інстаграмі, жінка перерахувала кошти загальною сумою понад дві тисячі гривень за товар, який ще не отримала. Але замовлення не надійшло взагалі. – пишуть Малі Міста України.
Тож працівники поліції нагадують, яких правил потрібно дотримуватися, аби безпечно купувати у соцмережах. Перед усім необхідно вивчити сторінку магазину:
- Має бути якомога більше підписників. Це свідчить про те, що вона не створена спеціально для шахрайств.
- Перевірте інформацію про акаунт. Якщо він часто перейменовується — це поганий знак.
- Фото: магазин, що себе поважає, робить живі фото продукту, влаштовує фотосесії і працює над контентом. Фото товару з інтернету має вас насторожити.
- Відгуки: вони повинні бути реальні, з незамальованими фото та нікнеймами покупців. Ви зможете написати цій людині і перевірити, чи її відгук правдивий.
- Розрахунок: чудово, якщо є післяплата, і ви можете розрахуватись за товар після отримання.