Лише з цього понеділка і поки що в тестовому режимі в міському центрі надання адміністративних послуг Бердичева почали приймати громадян з питань реєстрації місця проживання.
Довгий час це питання було заблоковано через закриті державні реєстри, але останнім часом поступово, по черзі, почали надавати доступ до них та відновлювати їх роботу.
Так, кілька тижнів тому вже можна було отримати витяг з реєстру територіальної громади (цей документ на сьогодні замінив колишню довідку з місця проживання) самостійно через портал «Дія», або за допомогою адміністраторів ЦНАПу, і ось, нарешті, розблокували питання перереєстрації.
Труднощів працівникам ЦНАПу додалось через те, що ще напередодні війни, 7 лютого 22-го року була прийнята нова постанова Кабміну, яка кардинально змінила «Порядок декларування та реєстрації місця проживання (перебування)».
Ні, для людей майже нічого не змінилось. Так само потрібні паспорти, згоди батьків, згода власника житла, і т.д., але оперувати цими даними потрібно в режимі реального часу, коли робота Реєстру часто дуже сповільнена. Тобто відвідувач має сидіти весь час, поки співробітник ЦНАПу дивиться, як на екрані монітора «крутиться» позначка зв’язку з сервером реєстру.
Не додають швидкості і постійні «тривоги», під час яких доводиться виходити з міськвиконкому як працівникам, так і відвідувачам.
Саме тому на таку довгоочікувану послугу відразу почала формуватись черга, адже приймають відвідувачів лише за попереднім записом. Так, сьогодні вже сформовано чергу на два дні наперед.
Записатись на прийом можна за телефоном +380 (98) 959 28 47, тож не зволікайте.