До Охтирського районного відділу поліції вчора звернулась літня жінка, котра повідомила, що зранку їй почали надходити повідомлення на телефон, в яких йшлося про зняття грошових коштів з її банківського рахунку.
Всього таких фінансових операцій було здійснено 3, а загальна сума склала понад 7500 гривень. Як виявилось, в липні 73-річній жінці в одному з месенджерів чат-бот запропонував оформити матеріальну допомогу. Довірлива пенсіонерка ввела реквізити своєї банківської карти, однак бажаної грошової допомоги потерпіла так і не отримала.
Не отримавши довгоочікуваної допомоги згодом задля безпеки жінка змінила пін-код до картки, проте не заблокувала та не замінила її, як це слід було зробити. Подібна ситуація трапилась і з чоловіком у Прилуках.
Подібні ситуації трапляються доволі часто з надто довірливими людьми, тож правоохоронці вкотре застерігають проводити оформлення будь-яких соціальних допомог лише на офіційних сайтах, в державних установах або особисто з представниками благодійних організацій аби не стати жертвою шахраїв, пишуть Малі Міста України.